jueves, 9 de febrero de 2012

Qui sóc jo?

Hola! benvingut al meu Blog, el meu petit racó de l'infinit camp de l'Internet! x3
Tinc 18 anys
Visc a Espanya encara que vaig néixer a Bielorússia
M'agrada l'anime i les coses kawaii >.<
M'agrada dibuixar i la naturalesa ^ ^
No tinc ni idea de què fer amb la meva vida
.__.

Sóc simpàtica amb qui vull =D
Sóc friki, ho reconec, és un 65% de la meva bogeria temporal, sóc imaginativa i m'agrada conèixer a gent nova <3
...

El meu programa preferit...? tot l'anime.

Pel·lícula preferida: m'encanten les pel·lícules de "Pirates del Carib", "Els àngels de Charlie", "Detectiu Conan (solament en català), "Madagascar" i altres animacions infantils, "Narnia" i per descomptat, "Harry Potter"xD

M'encanten els pandes = D
sortir amb els amics
anar a la piscina
menjar gelat
cosir
pintar (em relaxa)
parlar molt per mòbil xD
...
i el que odio és:

facebook
Justin Bieber
el color vermell
el soroll de la maquina d'afaitar
La cera de depilar .-.
córrer (per tant seria l'últim que tindria a la meva llista de coses divertides què fer)
I algunes persones insuportables ^ ^

No hay comentarios:

Publicar un comentario